I dok su prošloj generaciji Toyotinog terenca RAV4 prigovarali da nema dovoljno ‘karaktera’, novi nastupa s mnogo više ‘stava i elegancije’.
Najveća novost u vezi s modelom RAV4 je činjenica da u ponudi više nema dizelskih motora. U Toyoti tvrde kako su čak u 85 posto prodaje dosad bili zastupljeni hibridni modeli pa se izostanak dizelskih modela ne bi trebao osjetiti u prodajnim statistikama. U ponudi su jedan benzinski motor i hibridna verzija. Benzinski motor s obujmom dvije litre razvija 175 KS i nudi se u kombinaciji s pogonom na prednje ili na sve kotače. Hibridni sustav se sastoji od 2,5-litrenoga benzinskog motora i elektromotora te razvija 218 KS u kombinaciji s pogonom na dva i 222 KS u kombinaciji s pogonom na sve kotače. Toyota za ovaj pogonski sustav navodi tvorničku potrošnju 4,4 l/100 km i ubrzanje do 100 km/h za samo 8,1 sekundi.
Unutrašnjost je odmjerena, puna tehnologije, a na središnjem dijelu je postavljen 7-inčni zaslon koji dolazi standardno (8-inčni uz nadoplatu). Vozač i putnici moći će svoje mobilne uređaje uparivati putem Apple Car Play-a i Amazon Alexa sustava. Oni zahtjevniji mogu zamijeniti serijski Entune 3.0 glazbeni sustav za onaj s potpisom JBL-a. Tu je i niz sigurnosnih sustava poput upozorenja na prepreke, detekcije pješaka, automatskog kočenja i adaptivnog tempomata.
Toyota je prošle godine u Europi prodala 112.537 primjeraka modela RAV4 od kojih je čak 58.612 izašlo iz tvornice s hibridnim motorom.
Cijene počinju od 229.900 kn.
Komentari