Matematičar Nenad Bakić, koji sa znanstvenikom Gordanom Laucem vodi web stranicu Pandemijski realizam, objavio je uputu kako u medijima prepoznati znanstvenike, koji su u biti skriveni prodajni predstavnici proizvođača cjepiva. Naime, s obzirom da se u većini zemalja lijekovi ne smiju direktno reklamirati, farmaceutske kompanije na razne načine financiraju određene znanstvenika (stipendije, grantovi, novac za projekte…) kako bi oni reklamirali njihove proizvode.
Još nedavno je znanstvenik Lauc upozorio kako su sada ulozi puno veći, budući da je industrija pandemije jako narasla i postala puno bogatija, pa je i proračun za marketing i lobiranje narastao.
– Kako ćete prepoznati prodajne predstavnike / marketingaše proizvođača cjepiva? Tako da ljude koji nisu antivakseri, tako nazivaju‘, otkrio je Nanad Bakić.
Na koga pod tim misli, dao je naslutiti u slijedećoj objavi:
– Zašto ovi glavni anti-‘antivakseri’ (svi su po njima anti-vakseri koji nisu oštromjeraši / propusničari) i pro-maskeri nemaju ni jednu sliku s maskom? Bar da pokažu primjerom, komunikacija je važna?
Za Đikića nisam našao ni jednu, Cecu (SaŠa Ceci op.a.) doduše jesam jednu prije godinu i pol, ali on je objavio jedno milijun selfija (nije narcis) pa se nađe svega, Čičin-Šain, ni jedna… čini se da ipak jako drže do slikica svojih njuškica. A maske su samo za raju?’, komentirao je Bakić.
26-10-2021 FOTO-yt
Komentari