META je krajem veljače objavila da je Facebook izgubio svakodnevne korisnike prvi put u svojoj 18-godišnjoj povijesti. Tromjesečni izvještaj krajem 2021. godine otkrio je da rast kompanije stagnira diljem svijeta.
Naime, Meta Networks je objavila da je u tri mjeseca do kraja prosinca zabilježila 1929 milijardi aktivnih dnevnih korisnika, u odnosu na 1930 milijardi u prethodnom tromjesečju. Pad je zabilježen u SAD-u i Kanadi te Australiji, Južnoj Americi i Africi.
Mark Zuckerberg naglasio je kako se Meta suočava s gubitkom korisnika zbog rasta videoplatformi kao što su TikTok i YouTube, piše Forbes. Cenzura na toj društvenoj mreži također tjera korisnike.
“TikTok je već tako veliki konkurent i također nastavlja rasti priličnom brzinom”, rekao je Zuckerberg i dodao kako Meta puno ulaže u razvoj vlastitog kratkog videoproizvoda, Reels, kako bi se natjecala s TikTokom.
Forbes navodi da je Facebook kroz njegovu povijest “karakterizirala težnja za rastom”. Usprkos usporavanju u SAD-u i Europi posljednjih godina, nastavio je rasti dodavanjem korisnika drugdje.
U međuvremenu TikTok je postao jedna od najčešće korištenih i preuzimanih aplikacija na svijetu i ne pokazuje znakove usporavanja. Naime, TikTok je toliko popularan da je svrgnuo Google s trona kao najpopularniju internetsku domenu od kraja 2021. Godinu dana prije TikTok je bio sedmi. Vlasnik aplikacije je kineski ByteDance.
Inače, dionica Facebooka tj. Mete je na najnižim razinama u zadnjih godinu dana.
13-2-2022 FOTO-yt