Kako razne fact checking organizacije, poput hrvatskog Faktografa, svojim pristranim prosudbama djeluju na poslovanje Facebooka ukazao je poduzetnik Nenad Bakić koji je zbog svojih stavova kontra pandemijsikh marketingaša česta meta istih.
-‘Faktčekeri’ će Facebooku doći glave. Dionice Meta (Facebook) u strašnom padu after-hours, na najnižu razinu u 6 godina, 70% pad s nedavnog vrha. Recimo, meni uporno smanjuju doseg lažnim ‘čekiranjem’, a Facebook mi iz drugog odjela svaki dan šalje poruke neka više pišem (jer sam im važan kao stvaralac sadržaja)…
Muskovim preuzimanjem Twittera i Facebookovom poslovnom katastrofom će se ‘čekirati’ i uloga ‘čekera’… Marku (Zuckerbergu) se ovo udaranje po džepu neće svidjeti!’, procjenjuje Bakić.
Dan kasnije, dionica se strmoglavila još i više:
META (Facebook) je krajem veljače ove godine objavila da je Facebook izgubio svakodnevne korisnike prvi put u svojoj 18-godišnjoj povijesti.
Mark Zuckerberg je naglasio kako se Meta suočava s gubitkom korisnika zbog rasta videoplatformi kao što su TikTok i YouTube, objavio je Forbes. Amarički portali također navode da za Facebook mladi uopće nisu zainteresirani.
Naravno da istovremeno sve ljude smeta žestoka cenzura koju ta mreža provodi, te se odlučuju za druge društvene mreže.
Kako je Elon Musk (koji je odavno zatvorio svoj Facebook profil) najavio da će nakon preuzimanje Twittera ukinuti svaku cenzuru na toj mreži, to bi moglo značiti definitivan kraj Facebooka.
27-10-2022 FOTO-yt
Komentari