Grad Zagreb, na čijem je čelu Tomislav Tomašević, u ime Zagrebačkog holdinga, Gradske plinare i Vodoopskrbe i odvodnje je neposredno prije Božića odobrio oglašavanje u dnevnim novinama Jutarnji list , Večernji list i 24 sata te na portalima tih novina. Iznosi prikazani u kunama su veliki, a trošenje je predviđeno kroz godinu dana. Podsjetimo, Večernji i 24 sata u vlasništvu su austrijske Styrije, dok je izdavač Jutarnjeg lista Hanza media.
Grad je dogovorio kako će za oglašavanje u tiskanom i online izdanju 24 sata kroz godinu dana potrošiti oko 109 tisuća kuna. Za tiskano izdanje i portal Večernjeg lista Grad će izdvojiti ukupno više od 170 tisuća kuna (s PDV-om), dok će najviše novca – gotovo 250 tisuća kuna (249.125 kuna) s uključenim PDV-om – platiti oglašavanje u tiskanom i online izdanju Jutarnjeg lista.
Za oglašavanje u tri medija, posredstvom zagrebačke agencije Akter public, Grad će u idućih 12 mjeseci izdvojiti približno 530 tisuća kuna! Najveći dio troška snosit će Zagrebački holding, a manji Gradska plinara i Vodoopskrba i odvodnja, otkriva Direktno.hr.
Oglašavat će se, dakle, gradske tvrtke koje su praktički monopolisti u svojoj djelatnosti. U isto vrijeme, i više je nego očito kako spomenuti mediji prešućuju ili umanjuju brojne Tomaševićeve promašaje, afere i skandale.
9-1-2023 FOTO-yt
KREĆE LI TOMAŠEVIĆ BANDIĆEVIM STOPAMA? U društvu s nasljednicom ‘kralja ovrha’ M. Hanžekovića
Komentari