‘U Gradu kažu: vidite li smeće, nazovite 072-500-400. Zovem, nitko se ne javlja…, a čekanje naplaćuju’. Tako svoje iskustvo s upravom Grada Zagreba opisuju novinari portala Promise.
U skladu s uputama koje su im dali u gradaskom poglavarstvu pokušali su Čistoći prijaviti hrpu otpada na spajanju Tijardovićeve i Baranovićeve.
“To ‘jezero’ smeća, piše novinar Damir Kramarić, fotografirao sam još u svibnju. Do danas nije uklonjeno. Nazivao sam nekoliko puta te čekao uključivanje djelatnika. Poziv je dugo bio ‘na čekanju’, no nitko se nije javljao. ”Čekanje na javljanje operatera također se naplaćuje”, poručila je telefonska sekretarica. I umjesto da su pozivi rezultirali čišćim javnim površinama…, ‘očišćeni su’, čini se, samo računi mobitela svih onih koji su nazivali”, razočaran je Kramarić.
Odgovorne u Gradu Zagrebu s portala Promise su još 25. svibnja pitali, zašto su mnoge gradske ulice sramotno neuredne?
”Jesu li radnicima Holdinga smanjene plaće, ili je znatno smanjen njihov broj, pa je zato grad tako prljav i zapušten? Zašto građani plaćaju sve skuplje račune i prirez, ako žive zatrpani smećem i obrasli travurinom?”, stoji u upitu kojeg smo prije tri tjedna poslali Gradu Zagrebu, potvrđuju s portala Promise.
”Nažalost, dolazi do situacija kada se pojedini naši sugrađani ponašaju neodgovorno u postupanjima s otpadom, na koje se reagira pri zaprimanju dojave. U tim slučajevima, Čistoća osigurava interventne poslove čišćenja. Ukoliko primijetite da je određena javno prometna površina (nogostup, ulica, trg) dulje vrijeme onečišćena, slobodno nam se obratite u naš Pozivni centar, pozivom na broj telefona 072 500 400, gdje će naši djelatnici zaprimiti i proslijediti informaciju s lokacijom nadležnim službama”, stoji u odgovorima Službe za informiranje i medije Grada Zagreba, koje su na portalu Promise i objavili prošli petak.
Postoji li uopće taj telefon?
“No, ispod našeg teksta podijeljenog na mnogim Facebook grupama zadnjih je dana osvanulo više žučnih komentara nezadovoljnih građana. Mnogi tvrde da su više puta nazvali navedeni broj (072-500-400), ali da im se nitko nije javio. Neki pišu da je poziv Grada da građani prijave lokacije s gomilama otpada ‘najobičniji spin, odnosno prijevara gradske vlasti.
Novinar portala Promise stoga je u srijeda 14. lipnja i osobno više puta nazivao navedeni broj.
“Namjeravao sam prijaviti hrpetinu smrdljivog otpada razasutog uz kolnik na sjecištu Tijardovićeve i Baranovićeve ulice u Prečkom (na fotografiji). Tu planinu smeća fotografirao sam još u svibnju, a ona do danas nije uklonjena.
No, uzalud sam nazivao. Prvi puta dobio sam telefonsku sekretaricu. Poručila je da bi, zbog velikog broja poziva, mogao čekati da mi se netko javi…
‘I doista, čekao sam pet minuta, prekinuo pa kasnije opet zvao. Čekao sam ponovno gotovo deset minuta. Nitko se nije javljao. Pritisnuo sam, u skladu s dobivenim uputama, broj pet, kako bih poziv preusmjerio prema odgovornima u Čistoći. Čekao sam, no uzalud.
I premda ništa nisam obavio, vrijeme čekanja su mi naplatili (na tu mogućnost me je, doduše, unaprijed upozorila ljubazna ‘telefonska sekretarica’).
Ispada, dakle, da mnogi s pravom negoduju zbog javno objavljena upute Grada da građani nazovu 072-500-400 kako bi prijavili lokacije s razbacanim smećem.
Jer umjesto da su pozivi rezultirali čišćim javnim površinama…, ‘očišćeni su’, čini se, samo računi mobitela onih koji su nazivali!, zaključuje novinar portala Promise, Damir Kramarić.
A kako su gradske ulice pretprane smećem, nesumljivo je da Tomašević i njegovi pajdaši u gradskoj upravi dobro zarađuju na prijavama Zagrepčana.
15-6-2023 FOTO-paraf
Komentari