Hyundai Tucson dizajniran je i proizveden u Europi, u jednoj od najmodernijih europskih tvornica automobila u slovačkoj Žilini. Najvažnije promjene facelifta treće generacije vidljive su na novoj prednjoj masci, koja je sada kaskadnog oblika, te nova prednja LED svjetla. Novi je i prednji branik, a zadnji kraj dobio je nova stražnja svjetla i stražnju frontu. Drugačiji su i prepoznatljivi kotači.
Najizrazitija novost što se unutrašnjosti tiče u Hyundai Tucsonu 9-inčni je zaslon na središnjoj konzoli. Povećan je u usporedbi s njegovim prethodnikom u dijagonali i sada se nalazi na ploči s instrumentima. Upravlja se dodirom i već je poznat iz modela kao što je Hyundai i30. U ponudi su tri paketa opreme: Fresh, Fresh&Cool i Fresh&Tech Tucson. A već u početnom paketu Fresh dolazi uz ABS sustav, ESS uključivanje signalizacije pri naglom kočenju, ESC elektronski nadzor stabilnosti vozila, DBC sustav pomoći pri kočenju nizbrdo, BAS pojačivač sile kočenja, HAC pomoć pri kretanju uzbrdo, VSM sustav upravljanja nadzorom stabilnosti, LED dnevna i pozicijska svjetla, projekcijska prednja svjetla, impulsni pokazivač smjera (one touch triple), audio radio uređaj (5,0-inčni Mono LCD, radio i RDS), stražnje parking senzore, električno podesive i grijane vanjske retrovizore, Bluetooth, klima uređaj, stražnji spojler s LED 3. stop svjetlom, tonirana stakla, 16-inčne aluminijske naplatke i još mnogo toga.
Što se motora tiče, novi Tucson dolazi s dva benzinca i dva dizel motora. Prvi je novi četverocilindrični 1,6-litreni GDI snage 132 KS (97 kW) s ručnim šestbrzinskim mjenjačem i prednjim pogonom. Drugi je isto tako četverocilindrični 1,6-litreni T-GDI turbo benzinac snage 177 KS (130 kW). U ovoj verziji na izbor je prednji pogon ili pogon na sva četiri kotača te dva tipa mjenjača: šestbrzinski ručni ili sedambrzinski mjenjač s dvostrukom spojkom – DCT. Od dizelskih motora imamo dva. Prvi je novi četverocilindrični 1.6 CRDI snage 115 KS (85 kW), a drugi snažnija 1.6 CRDI varijanta istog motora sa 136 KS (100 kW). Obje izvedbe imaju šesbrzinski ručni mjenjač i prednji pogon. Drugi motor je najjači dizelski četverocilindrični 2.0 CRDi snage 186 KS s pogonom na sva četiri kotača. Na izbor su dva tipa mjenjača; ručni šestbrzinski i novorazvijeni automatski mjenjač s 8 brzina. Što se integralnog pogona tiče, on se zove HTRAC, opremljen je blokadom diferencijala koji raspodjeljuje okretni moment podjednako na prednje i stražnje kotače.
Osim toga, novi Tucson prvi je Hyundai koji će biti dostupan s blagim hibridnim pogonom od 48 Volta (litij-ionske baterije i starter-generator) za dvolitreni dizelski motor. Novi blagi hibridni pogonski sustav učinkovito je rješenje za kupce koji traže vozilo s velikim omjerom troška i učinkovitosti. Očekuje se i blagi hibridni pogon sa slabijim 1,6-litenim dizel motorom.
Iako je početna cijena Tucsona u Hrvatskoj s 1,6 GDI motorom 176.990 kn, može ga se u ovome trenutku kupiti u Fresh Edition već za 159.990 kuna. Najskuplja verzija je 2.0 CRDi ISG 185 A/T 4WD i ona stoji 279.413 kn.
Ovaj kompaktni SUV korejskog proizvođača automobila i dalje će, čini se, biti jedan od najprodavanijih modela kod nas.
Komentari