Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar KItarović održala je nedavno sastanak na Pantovčaku na temu “Identitet i marka Republike Hrvatske”. Na sastanku je najavila kako osniva radnu skupinu za izradu brenda Hrvatske. “Treba konačno početi upravljati brendom ili imidžem svoje države”, rekla je predsjednica.
A kako je ona pomogla ‘brendiranju Hrvatske’ može se uvjeriti svatko tko na najveću svjetsku mrežu za dijeljenje video sadržaja, Youtube, upiše ime ‘Kolinde Grabar Kitarović’.
Degutantno a ne simpatično
Dobiveni rezultat više je nego degutantan. Gotovo svaki drugi video prikazuje hrvatsku predsjednicu u nepriličnim pozama. Većina tih videa očito je potaknuta gafovima sa Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji, kada je kao pijana ljubila sve oko sebe, i Fifin pehar i francuskog predsjednika Marcona i igrače, suce, trenere…
Rezultati takvog ponašanje, kojeg ona ističe kao pozitivan primjer brendiranje Hrvatske, su stotine videa na Youtube-u koji ju prikazuju više kao prostituku pod utjecajem kokaina nego predsjednicu jedne države.
Iako se većinu toga može svrstati pod ‘fake news’ ona je za to dala itekako povoda. Zbog toga je Kolinda Grabar Kitarović zadnja osoba koja bi trebala govoriti o brendiranju zemlje.
Youtube naime svakog dana pregleda oko 30 milijuna ljudi. Pogledajte kakav će dojam o Hrvatskoj dobiti oni koji u tražilicu upišu ime naše predsjednice:
Komentari