Samo dan prije nego je putem društvenih mreža u javnost dospjela informacija o teškim ozljedama usta i jednjaka ljudi koji su konzumirali Coca-Colina pića, ista je kompanija povisila cijene male bočice za kafiće i to za četiri centa. Otkrivaju to vlasnici ugostiteljskih objekata koji se spremaju za masovni povrat Cole i Romerquellea, piše poslovni portal Lider.
Veletrgovci nam pak kažu da još nemaju nikakve poruke ni upute od proizvođača, što je neuobičajeno u ovom poslu, u kojem se znaju događati povrati s nekim serijama pića, s uigranom procedurom. Usto, otkrivaju da Coca-Cola od petka ima novi cjenik, cijena male bočice Cole za kafiće ide gore za četiri centa.
– Mi ne znamo što se događa, a ne želimo trovati naše goste, i odlučili smo vraćati sve zalihe Romerquelle i Coca-Cole, a ako u međuvremenu saznamo da se sumnja na još neka pića, i to ćemo vratiti. Mi nemamo vremena pratiti serijske brojeve, ni ne znamo što je u kojoj ambalaži, i zato sve vraćamo. Jako smo ljuti na policiju što nam nije još ranije javila da se sumnja na trovanja, ako to znaju još od petka, ostavljajući nas da prodajemo robu koja je možda opasna za naše goste – kazao nam je jutros Franz Letica, predsjednik Udruženja ugostitelja Grada Zagreba, koji je u komunikaciji sa svim udruženjima ugostitelja u zemlji. Danas kreće masovni povrat pića Coca Coli, i ugostitelji ne očekuju da će imati problema s povratom.
Zasad nema službenih informacija o potencijalnim tužbama protiv proizvođača, no doznajemo da se o tome već na veliko razmišlja i da bi za to moglo biti osnove. Svi međutim pozorno prate vijesti o novim saznanjima inspektorata, koja bi se mogla znati već danas.
Zanimljivo je da proizvođač do jutros nije kontaktirao kupce oko eventualnih povrata, što je neuobičajeno u ovakvim slučajevima, kažu nam veletrgovci.
– Zna se dogoditi da nam proizvođač javi da se dogodila greška u proizvodnji, proizvođači to prate, znaju seriju koja je sporna, i napravimo povrat prema uputama. Zasad nam se nitko iz Coca-Cole Hrvatska nije ni obratio. Mi njih još nismo kontaktirali oko toga, ali očekujemo da ćemo moći ostvariti povrat robe. S digitalizacijom je smanjena i komunikacija s ljudima, nabava ide digitalnim putem, mi imamo kontakte samo s putnicima – kaže nam jedan veletrgovac iz Sesveta koji je dugo na tržištu i posluje direktno s proizvođačem.
Prema njegovim saznanjima, u Coca-Cola Hrvatska nema više punjenja, već se samo skladišti, a puni se najviše u Srbiji i Austriji. I on nam potvrđuje da su Cola i Romerquelle vodeći proizvodi koji se prodaju, no potrošnja nije više tako visoka kao prije. Letica ne očekuje da će ugostitelji imati neke financijske štete od ovog slučaja jer će ljudi i dalje sjediti u kafićima i restoranima, samo će naručiti nešto drugo.
Neslužbeno, gotovi su rezultati istrage HZZZ-a i u 16 izuzetih bočica utvrđene su određene nepravilnosti, javlja HRT dok se čekaju službene vijesti od Inspektorata.
8-11-2023 FOTO-yt
Komentari